Споживання до п’яти чашок кави на день не становить загрози для здоров’я людини, підтверджує дослідження американських вчених, опубліковане в науковому журналі New England Journal of Medicine.
Науковці провели мета-дослідження, проаналізувавши 95 різних досліджень впливу кави на організм. Зокрема, вчені, серед яких були представники Гарвардського університету, визначили, що регулярні споживачі кави мають нижчий ризик захворювання на ожиріння, певні види раку та хвороби серця.
Причина – позитивний вплив кофеїну на метаболізм, кажуть вчені. Також споживання кави пов’язують із покращенням розумової діяльності.
Водночас автори дослідження попереджають, що при перевищенні добової дози кава може спричиняти й негативний вплив на здоров’я людини. Здоровою дозою називають не більше п’яти чашок кави.
Раніше Blackfield Coffee розповідав, що фільтр-кава може протидіяти діабету.
Також ми розповідали про дослідження впливу кави на роботу серця та мозку, а також шкіру, рак простати, діабет, кров’яний тиск, сечогінну дію, зневоднення організму та хвороби Альцгеймера та Паркінсона.
Окрім того, ми повідомляли про створення науково-дослідницького центру SCA і наукового центру дослідження кави від SCA та ініціативу з наукового дослідження галузі в Івано-Франківську.


