Позитивний вплив споживання кави на стан кісток зафіксували вчені з Гонконгу. Опублікували результати дослідження у «Журналі клінічної ендокринології та метаболізму».
Науковці дійшли висновку, що люди, які регулярно п’ють каву, мають вищий рівень щільності кісток, а це свідчить про здоров’я тканин та меншу вірогідність переломів.
У межах дослідження китайські вчені вивчили дані 564 людей. Його метою було перевірити результати кількох попередніх досліджень у галузі, які показували суперечливі результати.
Раніше вважалося, що більше людина споживає кофеїну, то більше вона виділяє кальцію. Утім, за результатами дослідження гонконзьких вчених, вміст кальцію в організмі регулярних споживачів від кави зберігався в межах норми.
Раніше Blackfield Coffee розповідав, що фільтр-кава може протидіяти діабету.
Також ми розповідали про дослідження впливу кави на роботу серця та мозку, а також шкіру, рак простати, діабет, кров’яний тиск, сечогінну дію, зневоднення організму та хвороби Альцгеймера та Паркінсона.
Окрім того, ми повідомляли про створення науково-дослідницького центру SCA і наукового центру дослідження кави від SCA та ініціативу з наукового дослідження галузі в Івано-Франківську.


